Tuesday, July 28, 2009

Buku Biru

Masuk arini..
dah 30kali
aku review kot...
buku biru itu...

padahal..
xdek ape yg berubah pon..
hehehe.
tp ati tetap suh tengok...
maka tangan pon bekerja..
mata pon memandang...
otak pon berpusing...
akal lak memberi hala tuju....
tapi...
akal sering membawa hala patah kebelakang...

aku masih lom kuat
utk membuat keputusan
ape yg ok
ape yg kiok

dalam peneng-peneng
aku masih berpikir..
sampai aku terpikir..
aku ngigau tak mlm td?

ni kalo ke-31 aku telek
buku biru itu
masih tiada perubahan
aku mampo berharap
setiap kali aku buka

ianya akan berubah

tapi...
aku tetap hampa..
buku biru tetap begitu

aku dah nekad..
aku akan ubah jugak
buku biru itu

sbb aku dah menyampah nk peneng lg

ko tunggu buku biru...
aku akan buat ko berubah

aku dha sakit ati nih!
sbb aku terpakse..
kalo ade pilihan
aku xmo tgk buku biru tu

kalo boleh..
aku nak sembunyik kan teros
buku biru itu
tapi..
satu jek yg aku tau
aku xleh idop ngan buku biru buat waktu ini

yeahh...buku biru kene selalu tgk..
itu yg aku pasti..
sbb aku hanya mampo mengaharap..
supaya buku biru itu..leh berehat lepas ni...

oh buku biru ku!

1 comment:

Queenin Murni said...

adakah buku ASNB??? :P

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...