Friday, September 11, 2009

Hobi Baru

Yupp ini lah Hobi baru saya...bkn mengambil gambar...tp skrg ni..b4 pg keje...dlm kol 6.45am..aku akan terpacak kat sliding door umah sewa aku..utk melihat ke-cantekkan awan pd waktu itu...sungguh cantek...subhanallah..ekceli..b4 diz aku xamik kesah pon..tp sejak awal puasa tu..aku jadik terkesima ngan anugerah tuhan ni...selama ni aku tau..nk tgk sunrise or sunset kat laut or atas gunung jek..tp kat umah aku tu pon blh sebenarnya...

ok lah..layan kan gamba yg aku snap ni...yg ni pagi td...baser aku malas nk snap...tp nk jadik kan bahan bukti kan..kekeke
ni plak mase awal puasa tu...mase mule2.....dpt hobi baru..:)
SUBHANALLAH

Kualiti xberapa nk perfecto sbb aku gune HP jek...Mr.Nik perlu rehat yg lebih..sebelom kembali bekerja...

Nota Kaki: dr aku jeling abg PHA..aku rase..bek aku lihat betol2 kepada awan di waktu pagi..kompem bahu kiri aku xsenget :)

7 comments:

Mira Suhani said...

haha mengkagumi kebesaran Tuhan tu pon mampu menambahkan pahala..kat beranda umah aku pon nmpk juga sunset..hehe

Yun said...

betol tu:)

didiladidi said...

ye ke kak yun? ala jeling skit2 abg tu dh ler.kang u kempunan..slurp slurppp

Yun said...

hehehe...xpe..kalo kempunan..kite g makan ayam penyet ok?

Mira Suhani said...

nak ikut...

Yun said...

ha..jom jom..meramaikan jemaah
[bilenye xtau..hehehe]

didiladidi said...

jom lah kite. i dh terbayang soda apukat neh.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...