Friday, November 20, 2009

Cuti

Apply cuti tok raya aji tadi...jenuh jugak menunggu boss masuk opis arini..tah training mane plak dia poie arini tah..seb bek lepas lunch dia terpacul kat tempat dia....

LEGA.....

sumbit borang cuti tok raya aji [alah raya aji jek...suppose aku xyah cuti kan ngalahkan org yg byk kampung nk kene serang tym raya] tp tetap over sbb amik a day b4 & a day after...ni requested by MAk...nak xnak..layan kn ajo..bkn cuti sesaje..tapi cuti kene jadik pencacai...haih* letey ok! kang kate xleh...panjang plak syarahan+ayat2 syahdu syahdan dia kan...makanya..demi menjadik anak yg sangat solehah...layan kan aje...padahal..mak dah siap ckp....dia nk bayor jek bape kos cuti 2hari tu...hahhahahaaaa

[cuti sebelom tu sbb umah aku nk wat kenduri sket pg raya tu..pepaham jek lah kenapa aku perlu cuti di situ.....mcm lah org2 yg dok kat kampung tu xwujud jek rupernye...nk jugak aku yg g pasar+menoreh+mengail+menuai+menyemai....yg selepas plak...sbb nye...adik sedare aku kawen..tp belah perempuan kat ganu...yupp mmg xdek kene mengena ngan aku..tp....tulah...makpak i kene ikot rombongan..i kene jaga umah...haih* xberguna lagi ade adik ipar rupernye...nk aku jugak.....haih* sekalik lagik.....adik aku yg bongsu tu SPM...mak aku takot xjaga pagi senin tu..hahaha ni mmg lawak.....tapi tetap layan kan jua....]

bos: cuti raya?
I: yupp..2hari..sebelom & selepas bos
bos: lah 2 hari jek..amik lah lebih sket...tu kan byk lg balance...10hari lagi tu...amik lebih sket
I: alah kasik simpan lah tok taun depan..mane tau ade emergency ke kan..[pdhal..i dah ade plan bercuti2 sakan taun depan..hehehe]

tu lah bos nye cuti lagi byk...lg mau jeles ngan cuti sy....MC sy plak..lagik lah xamik pon taun sbb alahamdulillah sy sihat taun ni..hehehehe semoga sihat sentiasa....sihat kesihatan xpe..jgn sihat pd berat badan..hahaha

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...