Friday, November 6, 2009

Fouhhh~~~~

**11 Dec 2008**

Jeans & tshirt pebret aku....

xsampai setaun kan....berkilo2s lemak berjaya aku ternak taun 2009 ni? haih*...makin lame makin dasat....

If murni...dah set target nk buang 6kilos by end of diz year....aku puler mcm mane ek? haih*

FYI, jeans tu mmg dah tersadai...sbb xsanggup pakai...byk sgt lemak tersembul yg xsanggup aku nk tgk....kalo dah xsanggup tgk..org len lagi lah..mahahazabulterbeliakbijikmateplaknnt kan...huh!

& tshirt tu...antara tshirt pebret aku...tp...tu lah..pakai wat tido ajek lah...hahaahhaha...xsanggup den nak sarung di khalayak ramai... giller xgiller...mmg taun 2009 ni..aku berjaya ternak lemak 8-10kilos ok!....mak eihhhhh,.. oleh sebab ade jeans len yg maseh leh diguna pakai...makanya, tu yg aku xsedar2 lagi kot....ni dah terlihat sndr gamba lame & carik balik jeans tu..sedih plak rase nye...

di sebabkan itu......

nk tanam azam ni...tp target b4 feb 2010 lah...sbb feb nnt kan ade majlis gah.....leh skodeng jejake melets...hahahahahahahaaaaa kalo xkurus jugak...dok kat belakang..jadik pencacai ajek lah nnt! keh keh keh...Den Pasarah ajolah ketika itu.,.huhuhu :P

10 comments:

cyanamoose said...

wahhh... suda mo skodeng jejaka melets nie... ado target nmpk?

Anonymous said...

alamak yun, aku tak sedar2 diri lagi nih.. hehe tapi aku bangge dgn pencapaian aku menaikkan berat tanpa perlu bersusah payah hehehe

aa

Mira Suhani said...

chaiyok2...gambate kudasai...
aku yakin ko mampu...aku sedia support ko dr belakang ;)

Mira Suhani said...

chaiyok2...gambate kudasai...
aku yakin ko mampu...aku sedia support ko dr belakang ;)

Yun said...

alamak...ade org org nk support plak...

hehehehe..yeah...hope aku berjaya...caiyok2!

tp mlm ni aku melantak pizza..xthn napsu...bau dia sedap sgt..hahaha

Queenin Murni said...

ait? melawan nampak... moh la kite geygeh melawat gym yer cik... :P

Yun said...

hahha
yeee meh lah gigih..
tp naily kate...gym xberpeloh sgt!
hahaha
mmg aku akui...
men futsal 5min tp peloh banjir thp nak rendam satu KL jek..keh keh

Mira Suhani said...

mari berjogging..ada bran??

Yun said...

hahaha berani jek.... i kan selalu joging atas treadmill tu [betol ke aku nye spelling nih?]

didi said...

mari lah futsal. kumpol2 rakan2. mariiiiiiiiiiiiiiiiii

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...