Thursday, August 13, 2009

When you wash your body...wash your hands too



When you wash your body...wash your hands too



Layannnnnnn~~~~





Nota Kaki: ade ke ptt membe aku sampai mimpi yg dia & aku g cek darah..pehtu aku di sahkan +ve H1N1...ishh..aku tau lah dia rindu kat aku sampai termimpi-mimpi kan....jgn lah campur kan perasaan rindu ngan kengerian+kegusaran pasal isu H1N1 kan..kan dah jadik citer laen..nauzubillah lah kan..mintak di simpang kan & aku diberikan kesihatan yg tip top bg menghindarkan dr wabak vavi ni....TAK PATUT kan...mimpi sampai mcm ni skali..:(

5 comments:

amoi said...

tabley blahhh...ahahhaha..

semut-terbersin said...

ni lagu fevret adik2 n kakak aku...derang korean freakk!! aku tgk gambar je aku dah tau video klip aper ni..lambatnye loadingg!! haih..bezz per lagu ni...derang menari serentak je! tere siut..

semut-terbersin said...

laa derang dah tuka kaa lagu die? jahatnye

azambugis said...

ape kejadah punye lagu nie...............

Anonymous said...

klakar la vclip ni..

aa

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...