Monday, July 12, 2010

HR Steak House

Aku rase semua orang tau akan kewujudan tempat ni kan..aku jek yang gayat sbb baru sampai..almaklumlah..nak aku redah sndr tempat yg aku tak reti nak pegi...mcm kat kampung baru ni lah..aku mane lah reti nk pegi sndr kan.& lagilah xtau ape yg ade..even org kate mcm2 ade kn..didi perkenalkan bubur..maka aku kenal bubur...nasik lemak antarabangsa & nasik lemak bermacam2 lauk pon aku diperkenalkan oleh ex-opismate lame aku...depa xbawak..maka xjejak lah kaki kan..

Semalam, odw balik..nak hantar aku..owh lupa weekend aritu ade job wedding kat Rasa. kitaorg semua kelaparan..makanya, sara bg idea makan chicken chop kat Kg. Baru..aku on jek lah...ajak makan sate pon ok..wakakaka

kedai dia mudah jek..depan wisma hijrah...berhampiran ngan kolej pelajar UTM semarak.


menarik kan warna air ni...


cordon blue = RM 7.50 jek
sedap uols...i suka sos dia..

Chicken chop = RM 6.50

Morocco Mix kot name dia = RM 11.++

Mushroon Soup = RM 3.50 semangkuk

Harga dia sangat lah berpatutan...& rasa dia pon sedap...[ni pada aku lah..lain tekak lain citarasa, dr aku melantak cordon blue kat SC..bek layan kat sini jek..murah sket,..kekeke giller kedekut kan aku]. Rase nya nak ajak si gonges & sara dtg mentekedarah kat sini lah...

Nota kaki: Serius kekenyangan org yg kelaparan semalam..huhuhu

1 comment:

Mira Suhani said...

wah menarik..mo ikut juak len kali boleh?

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...