Monday, July 5, 2010

Yang mane satu saya?



Ha, yang mane satu aku? Sape boleh cam kan? hehehe
Ni gambar mase aku Form 5 [SPM 99]. Kelas 5Z2

6 comments:

Queenin Murni said...

baris no 2, dari kiri no2..

ke?? heheheh~

yam said...

hahahhaha...awatnye la g letak gambo ni...tolong la yun...aku tau ko yg mana 1...hehehe

Yun said...

murni: salah sama sekali....jauh sgt dr kedudukan asal aku tu. :P yg tu kwn aku name dia mardhiah

yam: sbb aku dpt dr fesbuk. fasih tag..hahaha dah lame giller xtgk gambar ni..mula2 aku pon kompius yg mane satu aku kn...ko dah tau diam k!

cyanamoose said...

aku pun kompius...sbb semua tdung labuh.. opps!!!!

Yun said...

cyana: mane jawapan nye? ni bg statement plak..xmenjawab soalan namenye..teka jek mane 1

yam said...

teka cepat...huhuhu...comey je yun kat situ...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...