Tuesday, November 30, 2010

Kisah adik & kakak

ha beginilah keadaan kalo tengah bermain, jangan harap adik dapat join kakak main kan..kekeke memang patut pon adik xdibenarkan main sama, sebab si adik kuat menyakat, kecik2 lagi dah tunjuk perangai kuat menyakat, xdpt nk bayangkan nnt laungan kakak dia pada masa akan datang bila kene sakat..heheheee
dan si kakak pula tengah ketagih PEACE bila bergambar...semua gambar dia lah ngan jari peace...maka layan kan je..janji mood dia baik...
ni budak ensem lagi kacak bergaya yang membuat ati orang yang melihat cair...lagi cair bila dengar si kakak nyanyi lagu burung kakak tua...part icum..icum..ulalalala..tu yang paling comei...hehehhee
see...geram...sangat lah geram ngan si irfan naufal..tapi si kakak panggil dia Opal..opal pon opal lah janji kacak luar kacak dalam..hehehe yg penting bila senyum boleh buat org cair..kekekeke
ni dia tgh carik idea nak mengaco kakak dia...tgn pegang mainan tapi mata tetap pd si kakak kat depan...hehehee masa ni baru lepas kene marah ngan kakak..sbb mengaco lah kan...
ish ish..makin gewammmmmmmmmmmmmmmmmmm di buat nye...nak gigit anak orang..tp ibu dia sndr mengaku selalu gigit budak ni..hehehe ibu sndr pon gewammmm kan....
hehehee kakak senyum bukan main lagi..tp dalam hati membara jek adik menumpang di TAMAN dia...gelungsur ni si kakak panggil taman...masa aku sampai pg tu dia dah sibuk bercerita..yang kat umah dia ade taman..aku ingat kan apelah tamannya...rupernye ni lah menatang taman tu..comei jek...
naufal gembira dapat jugak dia menumpang seround dua di kala ni..hehehehe bukan senang kan nk datang peluang mcm ni kan naufal?
ha ni lah gaya gediks si kakak...abis comel lah posing atas taman dia ha....mmg kaki posing lah cik kak ni..sbb dr gaya, bila bergambar jek..muka nk kene senget...kekekee xpe bihah...model wannabe kan...

sebenarnya, aku kene snap Mak We [si hawa] mereka ni konvo..kekeke tp nmpk gayanya...mcm gambar bebudak ni yg over kan..ahaks...

well ni family yam..xlengkap pon...sbb along ngan rahman sekeluarga xdpt mai...
oh terselit plak...aku pon nk bergambar ngan taman cik kak ni....thanx tu "aci ala"..bihah kan pelat...acik zara..jadi aci ala...hahahaa cute ngeeeeee
dan bergambar bersama jejaka kacak luar kacak dalam..kacak dengar sini..hehehehe Naufal lah kan..pujaan hati skrg ni..hehehehee
dan ni lah makwe nye yb dah tamat belajar...padahal makcik ni dah keje pon..tahniah hawa, semoga sukses & wa jeles lu dah kurus sgt...:P

1 comment:

yam said...

Erm...bihah tu klo naufal berdiri kat tangga taman dia...menjerit la jwp nye...pastu main langkah je adik dia...adus ai...pening kpala ibu duk ngadap depa dua ni...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...