Friday, December 17, 2010

Afiq Darwish & Aysh Rayyan

ish ish... ramai plak orang namakan anak rayyan ek..hehehe kebetulan kot. irfan lah, naufal lah...combination lah..adam lah, rifqi lah....aifiq lah..aniq lah...

last 2 weeks, aku balik melaka disebabkan memang hukum dah takdirkan aku balik kampung...opppss di samping ade tugas utk menangkap gambar di majlis pertunangan kawan semasa di dungun dahulu [Yusnita]. tahniah Yusnita & yusran, semoga apa yg dirancangkan akan terlaksana tahun hadapan ya...aku doakan semoga ikatan yg dah di simpulkan itu kekal sehingga ke jinjang pelamin.

dan kebetulan rumah si yus tu berhampiran ngan rumah si audi, ya memang dari raya lagi nak menjenguk sahabat aku nan sorang ni kan..tapi tak kesampaian dek kerana kekurangan cuti semasa raya yang lepas, sehinggakan anak nya dah berusia 4bulan..tapi xpe....auntie tetap jenguk jugak kan..ahaks....

dan pengalaman yg memang serius melawakkan di mana, apakah perasaan korang kalo bidan/doktor yang menyambut anak kau adalah seorang sahabat lama di sekolah?....tak dapat nak di bayangkan lagi...dan hahahaha hahahaha hahahahaa lawak jek cerita dia.....kalau aku..sumpah malu! hehehehee
Ahmad Asyh [aku tau spelling yg betul] Rayyan

bermata bulat & bakal lebih sasa & tinggi dari abang nya..

Rayyan lebih cool

lebih relax

bila di buli abang..

dan si abang...afiq, maintain nakal

& senyuman menawan....

bulu mata xtahan...
agak mencabar nak ambil gambar dia dlm keadaan pegun..

semua nya dia nak panjat...haih*

memang xleh lepas pandang budak ni

ade je keje nya...

dan pada hari tersebut dia berjaya menghuru harakan ummi dia bila dia telah berjaya menyembunyikkan kunci rumah
see...berlakon tu merupakan hobi dia...

dan sesi membodek aku..utk memegang camera aku dengan sendiri

ya ampun! afiq..cannot lah.....berat ya...berat...

auntie bisa meraung nnt kalo..camera tu terhempas...sob sob...bagai kan nyawa tu namanya..hehehe

dan paling lawak, bila aku nak salam ketika sebelom pulang, si afiq terus melompat utk di dukung..aiyooo..melekap terus...ni gara2 dia tahu, aku pakai tudung & salam adalah petanda nak kuar dr rumah..dia nak ikut..aiyooooooooo kang nangis lah ummi kau di rumah nanti...hehehehe dia punya peluk xnak lepas tu serius lawak....macam takut kene tinggal...tak takut orang langsung..padahal dia ni memang di besarkan oleh ummi yg merupakan surirumah yang bertuah..mau nya tak bertuah, sebab duduk rumah jaga anak ja...hehehehee tapi ummi nya lebih rela pergi kerja dari jaga si afiq ni..sebabnya, memang letih..aku yg melayan dia 2jam tu pon boleh stress kan..hahahahaha xlarat deyyy nak kejar..nak tengok sepanjang masa kan...

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...