Tuesday, December 21, 2010

Apa itu AHB?

AHB - Amanah Hartanah Bumiputera.

Skim ni dah di isytiharkan oleh PM kita masa belanjawan 2011 yg lepas. Masa tau tu memang teruja lah kan. terus google sane sini utk carik info. Rasa memang nk masuk dlm list azam tahun baru ni...hope tercapai lah...

Pelaburan serendah RM500 dan maksimum RM200k. Nak senang boleh beli saham ni di Maybank yang terdekat.

Setahu aku, ianya seperti pelaburan ASB, tetapi ini bukan nya skim di bawah PNB. tetapi ianya di bawah PHB. Ni lah peluang bumiputera utk memiliki saham pada bangunan2 tersegam indah adalah milik kita [bumiputera]. lebih kurang begitulah...kalau nak paham lebih, boleh google & baca kat sini pon boleh.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...