Monday, December 6, 2010

Dan

.
.
.
..
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Azam baru pon bermula. Bila orang tanya apa azam saya? serius xtau ape yang nak di katakan, yang pasti satu jek yang tak tercapai taun ni, terpaksa lah CF macam taun2 lepas...masalahnya memang satu ni jek yang bermasalah..makanya, diharap sgt lah yg satu ni akan di hapuskan dari senarai secepat mungkin :). Mungkin untuk tahun baru ni, itu ajelah senarai nya. hehehee
awas ya, yg mulot longkang, sila duduk diam2.:P


Salam Maal hijrah to all my frens. Semoga 1432H membawa lebih rezeki & lebih rahmat dariNya. Dan kesihatan kita semua akan bertambah baik. amin.

Nota kaki: layan plak cerita Rapunzel tu tadi..hehehe..ye saya pergi menonton sendirian td kerana, geng bertekak di rumahs udah tiada, maka aku sangat kebuhsanan. tetiba tak sabar nk tgk gelagat Awei dlm movie terbaru dia..kompen pecah perut sampai terkentut2 dalam wayang tu...opssss

1 comment:

cyanamoose said...

semoga tercapai hasrat yang satu tu... ameen.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...