Friday, February 12, 2010

Gulam Mee

Lunch hour smlm....opismate bawak pi melantak kat sini..aku pekena Mee Rebus + Limaus Ais,...huh..hilang teros kepanasan...mmg licin lah sepinggan...

Aku rase kedai ni mmg glemer lah kat Kota Damansara. Dia masih mengekal kan konsep Basikal 3 roda tu yg menjadik kan dia kedai yg unik pada...Kedai ni kat Jalan Teknologi 9/3 [kalo xsilap aku lah..kalo silap..ampun kan hamba kerna hamba mmg xtau area situ naaaaa]

Selain Mee rebus..mcm2 menu ade..order sajek...dari penceritaan opismate aku tu...tym malam tpt ni happening jugak~~~

Nota kaki: tapi xleh lawan Mee rebus mak ngah aku...serius lah...lagi sedap...& lagi meletop hehehe....idea mak ngah aku nk ajak berniaga kedai makan leh dipertimbang kan..kalo aku tak diterima xdek keje nnt!

**Nota Tambahan: Jumaat lepas...comp aku halfday jek..aku ngan cyana ke The curve..hehehe lepas tu nk balik cyana ajak ke Mee gulam lg..hahaha makanya..2 hari beturut2 kitaorg melantak & menkaya kan tokey mee gulam tu..ahaks...

ni mee goreng kak cyana pd hari jumaat tu

ni air yg aku order...tp..mee rebus tu xsempat snap...bateri HP aku dah mampos plak..adoiyai

6 comments:

xy~han said...

mmg glemer.slalu jd landmark nk g mane2.
huu tp den xponah pun poie.even 5menet yo dri umah + ari2 lalu ;p

Yun said...

sanggup ko lalu tpt byk traffic light tu..hehehe mmg lah..ko tgl kat area bkt subang kn? hehehehe

glemmer kan...tu lah..blh thn lah sedapnye

Queenin Murni said...

lorr,punya awal kuar smlm, pego KD je ke?

semut-terbersin said...

aih kat mana ni jalan teknologi ko ni yun? yg on the way ke rumah zehan kaa? selepas petronas kaa sebelum? ke kat ngan uptown kota damansara? kaa kat ngan McD/KFC/pizza hut tu sumaa? ke yg kat ngan dataran sunway yg dekat ngan rumah ju tu? aihh kenapekah aku tak penah dengar? bleh pekena skalik ni waktu lunch..

Yun said...

murni: xlah...ni singgah makan jek..kitaorg g beli barang sebenarnye...tu yg kuar awal

semut: ha ah odw ke umah zehan tu...xtau lah pizza ke mc d ade ke x area tu..geegegege...sila lah pekena mee rebus tym lunch ok!

didi said...

bawe la i skali lenkali

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...