Wednesday, August 4, 2010

Kopi Kaw satu

He - He - he - he - he - he - he - he -he

Tengah layan Laila Asyikin, Aku terpikir......ada tak perempuan yang macam laila asyikin ni?

Alasan - tiada, saje jek terpikir tibe-tibe

dan tetibe persoalan ni melintasi benak aku yang tah apsal merewang pikirkan persoalan ni :: Ape lah perasaan perempuan yang dah kawen, tetiba dapat tau si suami yang dicintai dah kawen lain tanpa pengetahuan? ape lah rasa nya ek? hehehe

macam mane lah nak hadapi ek? setiap orang kan berlainan pendapat..ade orang tak kesah, ade orang sangat kesah, ade orang buat tak tau sebab xnak rasa sakit hati.

lagi satu cerita "Gelora dihati sara" ni pon aku rasa berat, tapi naily tabah jek tengok, rase nye ni pon cerita pasal suami kawen lain..wakakaaka agak nya tengah trend kot, lelaki kawen lebih dari satu...ha ha ha

aritu terpikir ade ke orang amcam Adam dalam Adamaya kan..hahahahahaa aku ni dah nak biol ni...lebey baik aku sambung keje aku skodeng carik idea utk shoot gambar sabtu & ahad ni lagi banyak faedah kan...dah dah... shooooohhhhhh pemikiran negatif lagi karat ni.....meh mood belajar..ahaks...

Nota kaki: ish, leceh plak tengok cerita terlebih perisa emosi nih...

Nota tambahan: ish.ish.ish abg fahrin ni, mendalami watak sungguh lah kan...dan aku plak nak tambah, ade ke orang lelaki yang setia macam watak abg fahrin ni? huhuhuhu

ayat dia yang xtahan dan dah biasa jugak aku dengar & tengok kan "Pada saya,utk mencintai sesorang tidak bermakna untuk memiliki" hahahaa damn, aku dah bengong malam ni, sebab terlebih sudahhhh madah-madah jiwang tak larat..dah lah mau tidor, kasik mimpi itu Imam Muda...keh keh keh..tetibe...:P

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...