Wednesday, February 9, 2011

Makan Nasi Minyak

Setelah berangin kan satu badan ngan pulut mangga yg sedap di Hatyai. Makanya, kembali ke malaysia kita pekena nasi minyak bersama ayam masak sambal, rendang daging, kuah dalca, papadom, air sirap & buah oren.

Kompem ramai tertanya, kenapa balik hari sabtu kan, salah satu sebab utama adalah kerana sepasang couple dr golongan atatians akan menamatkan zaman bujang mereka. memang jodoh mereka ni kuat. bercinta pon 7-8 tahun xsilap aku kan. akhirnya kata sepakat utk hidup bersama telah dipersetujui. Dan di sebabkan itu, beras berguni, ratusan ekor ayam serta beberapa ekor lembu terpaksa ditumbangkan utk menjamu para tetamu. tema pahlawan melayu adalah sesuatu yg sangat luar biasa. dengan itu,
Selamat Pengantin Baru
Helmi & ERda

Semoga berkekalan selamanya.

dan di dalam gambar ni xsemua atatians ada, sbb ramai yg dah pulang awal, yg tgl ni majority yg pantang nmpk lensa camera..,muahahaha pdhal most of them keletihan baru balik dr trip hatyai mlm sebelom nya kan..semangat persahabatan tu yang penting..cewahhhh..


mau runtuh balai kat galeri shah alam ni...ade ke patut nk melompat kat atas..sengal tak sengal sorang2 ni...bawak2 lah perangai matang kat majlis org kan..hehehehe

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...