Monday, September 19, 2011

Dilema 9 Hari berselera besar

Lambat nau lah menunggu proses restore DB ni nak siap. stress makcik! dah lah dah melepasi waktu utk pulang kan. mulalah terbayang macam2 utk di ngap tym berbuka nanti. ye sesi berpuasa belom tamat, asik tergendala jek. harini pon orang dok goda,,,tapi mungkin tidak kan.......







mengalami dilema 9hari menunggu gaji. tapi selera nak makan best-best plak..aiyooo mengalahkan mak buyong mengidam jek. menghitung cukup ke tak nk bayar duit tol & parking sampai 9 hari ni.. sob sob **






sedapkan...walaupon macam kosong jek rupanya.



tak lapar..tapi teringin nak makan...huwaaaaaaaaa



lagi 20% Nak siap.mcm nak kene tgu 20hari jek lagi.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...