Friday, November 11, 2011

Beratur Panjang

Orang tengah bersesak-sesak sejak pagi tadi kat Pavillion tu ha...Pasal apa? tak lain tak bukan, pasal si Note ni lah kan. mak eihh,,,, kompem lah masalah macam S2 akan muncul..tak cukup stock..hehehe kena Q lah kan nk dpt kan phone ni.xpe next month kompem dah reda sket..boleh lah kita curi seketul dari kedai kan. :)

Besar sket dr S2, dan besar yg amat dr iphone..huhuhu tapi konsep 2 in 1 lah...phone + tab.

2 comments:

Kenanga said...

cepat nok...nati nk pinjam leh?..opss*

Yun said...

opsss pinjam jek kejenya..i tau you tgu nexus kan...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...