Saturday, January 22, 2011

Ghost

Semalam dari pagi bawak lah ke kelas malam semalam, semua kisah Hantu. boleh plak, topik semalam pasal Ghost. sengut jek kan. hampeh dua kupang lah jugak. dan dan balik melaka semalam, tak berani guwe nak tengok cermin pandang belakang.

dan sepanjang perjalanan sakan karaoke lagu yang berkonsepkan 'belasah aje asal boleh' kalau sara & sepul ada kompem bergegar lah kereta tu..muahahahahahaa

1 comment:

ck said...

aku pon dah jadik penakot skarang! nak tgk citer khurafat PK 100x! sudahnye memang tak lah kan...eh2 seme pn aku nk komen neh!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...