Sunday, September 25, 2011

Steamboat Di Perlis [Renaz Steamboat]

Aktiviti semalam. Pulun mendobi sambil melipat baju yang dah berbakul-bakul. hehehee ni cuma hasil dr satu bakul. ada lg 2bakul lagi. ahaks.

dan harini, tibe-tibe teringat kat steamboat kat Perlis. kitaorang pg mentekedarah kat sini..beberapa hari sebelum puasa yg lepas. lupa nk upload cerita. Harga dia ikut kepala. Rm9.90 sekepala. murahkan.. makan lah byk mana pon.
tapi air lain harga yek dan kedai ni memang sentiasa ramai orang. ni hasil rembatan kitaorg. owh pergi ber-3 jek time ni. aku, cikgu & miss engineer. miss gomen gigih bekerja time ni. ahaks



makan lah puas-puas




selain merebus, boleh jugak di bakor...

dan cara msk dia tradisional yek..pakai arang lagi tu...



dan memang sedap. lagi sedap cicah dia..perghhh..

padan lah orang datang beramai2.

dan yg sempoinya..

kedai dia tepi jalan..payah jugak nk perasan..tp dek kereta berderet-deret senang lah nk cam kan kedai ni.

dan sapa-sapa ke perlis...cuba lah yek..

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...