Monday, January 9, 2012

Tak Cukup Nafas

Tibe-tibe rasa tak cukup nafas, bila dapat surat dari HR mengatakan esok adalah hari terakhir saya berkerja...owh tidak, hari tu kata khamis...ni tibe-tibe jadi selasa...

maka,

diisytiharkan saya tengah menggelabah



sebab

banyak benda tak setel lagi


dan


notebook ni pon saya xbackup lagi..


aiyooooo


pc kat opis ni pon xbackup lagi...


dan external saya xcukup space....


tolong lahhhhhh macam mane ni ek?????

ok....


kita rehat dulu...


pg lunch...orang belanja kejap lagi...nnt lepas lunch pikir balik

6 comments:

cyanamoose said...

owh... tidak!!!! nanges!!!

Yun said...

nah tisu

ck said...

nokkk...aku br tau ko dah berentiii!!! :'( *kejinya aku* :p

Yun said...

ko mmg kiah....sedih i tau...

ck said...

ahakss!! i miss ur muka mashammm~~ now tinggal aku sorang yg pegang title 'muke kelat'!! :p *dh mmg lumrah wajahku begitu kan* :))))

Yun said...

Tau pon ko rindu kt aku kn.xpe bgs jgk penghijrahan aku ni. Tau jgk ramai yg sayanggggg aku sebenarnya knnn.hehe

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...