Sunday, April 1, 2012

Bila bosan dan tak sedar

Ni lah yang terhasil tanpa sedar..oppsss..mmg xsedar sampai lah dah ddk dlm kereta...tujuan utama nk pg isi minyak je....


Tapi...tapi..

Hakikatnya..nilah yg terhasil....

Tulah tak suka bila bosan kt rumah cz mak ayah aku takde..pg hantar pengantin kt pasoh...aku malas kn ikut...

Bila tgk resit..n cek baki cash dlm wallet. Rase nk pegi pulangkb blk je kain ni...apalah aku dah buat ni...s3b baik aku xmerewang kt aeon bandaraya melaka tu...kalo x..tak tau lah ape yg aku rembat tanpa sedar..ishhhh kena balik ni....

Adoiyaiiiii

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...