Tuesday, August 7, 2012

All about raya

Iklan raya aku boleh xperasan lg. Nmpk sgt kurang masa menonton TV seminggu kebelakangan ni.

Lagu raya baru dgr sekali kot kt jusco ahad lepas.

Baju raya...owh ni settle sbb baju yg dah lama tempah baru siap b4 raya..selamat bajet.

Kuih raya...mcm taun2 dulu..beli plus buat sndr

2 malam lg dah masuk 10mlm terakhir ramadhan. Hope kita sama2 dpt merebut keberkatan mlm 10 terakhir bersama2.

Sebenarnya aku baru terperasan yg ahad depan dah masuk tu pon lps berbalah ngan opismate aku. Aku bajet minggu lg 1. Pantas sungguh masa berlalu. Dan skrg tgh melayan lagu raya sbb nk amik mood.hehe. Baru lepas apply cuti raya yg dah mmg wajib cuti. Lupa opis aku mmg akan tutup seminggu utk cuti raya. So tak payah sakit kepala nk kira cuti and nk apply kn..lagi2 utk org yg br start keje 3bula..miahaha.

Ok nnt sambung if ade list lain

Dan rindu plak.kt didi. Serius rindu ok.

1 comment:

didi said...

rindu kat awak juge.
ding dong ding dong..
marila berdetingggg..

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...