Monday, April 15, 2013

Budak ni mmg kelakar. Lebih kelakar bila dia dengan basikal baru ni. Jumaat mlm aku sampai kg dah kol 12lbh..dah msk hari sabtu kn..hehe dia baru masuk buai nak tido..aku terus ckp..maklong ada basikal nak tengok?terus jawab nak...mcm le dia paham ape itu basikal..haha...1st time tengok..giller teruja muka dia..yg tak tahan bila bontot dia ddk kt seat basikal..dia dok sebut..nenonenoneno..ko hengat ni ambulan apak ko ape...keke tp versi sebutan dia sengau sikit..nyenyonyenyo...dah pujuk2 trn baru nk trn..suh sambung main esok pagi je..nasib mendengar kata kan...owh dia tidur kt umah atok sbb esok nk kenduri kitaorg sibuk dok mengemas pinggan mangkuk mlm tu...

Yg kelakarnya....esok pagi kompem lah lps subuh semua pakat tido..atok ngan nenek g pasar...blh plak dua bgn tido awal n tolak basikal 1 rumah sambil mulut kecoh nyenyonyenyo..omai....kami ni mengantok lagi daniel oiiii..sabar ajelah

Dan siang tu xmo tido..letih wehhh nk tgk dia sambil buat keje dah lah busu dia blk lmbt..adoi..kena buli lah maklong ko ni..hampeh...rasa nk je bg dia tergolek sekali kat tangga..biar dia rasa..tp xsanggup nk dgr jeritan dia yg maha hebat tu...huk huk..dah lah bdk masyam...main je pon ko reti kan..

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...