Friday, September 12, 2008

Memorable Moment with 10L

[ 1] Port Dickson - Best giller

[2] Open house 2006 - gelagat tuan rumah..hehehe

[3] Antara makanan yang ada - mee kari, nasik impit + kuah kacang + lemang + rendang + kek marble + kek batik + puding + jelly + masak lodeh + kuih muih lain + kuih raya~~

[4] Antara para tetamu - mane yg sempat snap jelah

[5] jln-jln carik pasal @ OU

[6] Berbuka di hartamas square setelah hangin dengan Ali Cafe bawah menara TM
[7] Jalan-jalan carik makan pulaks

[8] Test suare suatu ketika dahulu

[9] saje nk perbih duit..sbb tgk dak bdk best jek masuk aquaria 2!

Sebenarnye banyak jek lagi gamba laen..tp aku xdan nak carik + selongkar storage aku yg berterabur 2,..hehehe unmanage lak file-file aku skrg ni...2la xde mase nk belek2 kandungan hardisk aku 2...oklah kalo jumpe aku update len lak..hehehe jam laptop ni baru kul 8.05am..selamat bekerja semua..esok dah cuti..hheheehe

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google