Tuesday, December 9, 2008

Cannot GO!

antara memori yang ado ngan mereka ni...April 07, kat genting celebrate birthday kakak aku tu




Bile my dad dah kuar ayat "TAK BOLEH" huhuhu so, kene lah ikut perintah kn..kang kene tulah..sape nak menjawab???sape? aku jugak lah kn! sebenornye aku nak amik cuti diz friday sbb khamis kn selangor mmg cuti..so, aku plan mo ke Dungun tok attend majlis pernikahan Sist Ain



----------------

Nota ringkas



yang duduk : from left kak ain & kakak aku



sist Ain - dia ni kawan kakak aku..di mana dulu dia ngan akak aku 2 belajar kat Kolej apetah kat melaka 2..so, dia ni best fren kakak aku..kire dia pon jadik lah kawan aku...hehehe dia selalu ke melaka dulu..lepak ngan kitaorg..2la yg jadik rapat 2...


ni dia pose aku ngan kakak aku mase kat langkawi



kakak aku/kak mass - mcm mane aku leh ade kakak ek? hehehe kire mcm ala2 kakak angkat lah..sbb dia xdek adik & anak tunggal & ibu dia pon ibu tunggal..so, dia & mak dia anggap aku cam family..aku pon anggap dia cam akak aku kn..dia pon anggap aku cam adik beradik dia kn..so, kitaorg mmg closed lah kn...



----------------



mmg dari lagi aku ngan kakak aku dah plan mmg nak pegi majlis kawen kak ain..tp apekan daya musim ujan kn..ayah aku takot aku terkandas kat sane..kn payah! xpelah next tym aku leh melawat dia kat sane kn..hehehee :)



tapikan ayah aku cakap..aku leh pagi bahagian utara..hahahaha hope keadaan mengizinkan lah kn tok serang kenduri kawen kak shikin [my exhousemate 10L] yg nak kawen sabtu ni..yeahhhh kad pon abg redzuan dah anto [selapas kene marah ngan kak shikin..hehehe sori adik-adik kak shikin ni mmg pengadu domba yeaaa abg redzuan]..kalo xdek kad 2..camno kami nk ke sana kn..mane ade peta..huhuhu



Nota kaki: ayah jarang berkata TAK BOLEH, so, bile sekali dia kuarkan ayat tu..aku tau dia mmg syg kan aku..hahahahaa tapi dlm ati..ngamuk jugak lah kn..hehehee

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google