Tuesday, December 16, 2008

Juara Lagu 2008

Separuh akhir tok Balada & Pop Rock..mmg aku pulun tgk lah kn..sanggup 2 balik kampung ari sabtu..disebabkan nk tgk separuh akhir balada..huh seb baek layan & berbaloi...tp aku kene thn telinge lah ngan my Mum kan..baser lah perempuan..kuat membebel [aku perempuan jugak kn? hehehehe..so I admit it lah!]



hasil dr tontonan aku lah kan...



result utk lagu kategori balada yg berjaya ke final seperti di bawah:-

Aizat-Lagu Kita

Ayu-Hanya Di Mercu

Faizal Tahir-Sampai Syurga dan Coba

Spider-Bila nak saksi

Ziana Zain- dingin




bagi result kategori etnik kreatif lak seperti di bawah ni:-

Persoalan Cinta - Farawahida

Doa Dalam Lagu - Mawi & Heliza

Dusta Berkalang - Aiman




utk Pop rock lak :-

Kalis rindu - elyana

Lagu Untukmu - jumpe pakcik husin

Bukan di sini - Sofaz

Aku Stacy - stacy

Yang pernah - Estranged




so, sape bakal jadik juara..ntah ler kite tgk sesame yeaa...sebenornye..aku dah bertaun xlayan juara lagu ni..so, taun ni 2 yg teringin bebenor tu..hehehe..last tym kalo xsilap aku yg mase spider menang..lepas 2 aku dah xamik tau dah..almaklumlah byk sgt anugerah nk dilayan lak kn sekarang..xterlayan dah jadiknyer...

1 comment:

Unknown said...

xsuka estranged masuk...tp spider masuk i like it...abang Tam!!!!hehe

Good Bye 2018

**pic from google