Friday, December 12, 2008

Outing [Equine]



Ha ape yang ko buek dalam somak itu oiii??? ha..ha..ha jgn pikir yg bukan-bukan ok..ini adelah langkah pertama nak "usha" tempat yg terbaek punye utk project kitaorg..hehehe ni kompem lah korang pikir tah pape-pape ek...



bukan project ape-ape yg xsenonoh ok! ni adelah prject yg senonoh & agak sesuwai utk mengisi waktu lapang kami...
tadaaaaaa....ni lah project kitaorg...semalam bersamaan ngan Cuti Hari jadik Sultan Selangor, Aku - DD - Fit wat lah keje mengong yg asik tergendala jek agenda nye kn...so, smlm suppose kitaorg settle kn 3 assignment..but weols hanya dpt langsaikan 1 assignment jek..disebabkan mase yg flies very da fast kan + cuaca sgt lah xmenentu skrg ni...so, alhamdulillah kire nyer 1 assignment 2 dpt disettlekan smlm..so semalam nyer assignment more to teknik pengcahayaan + care-care nk mengawal apperture ngan shutter ngan ISO [bile mase yg sesuai nk turun kn ke naikan ke menatang ni sume] + teknik komposisi...kali ni focus pd shoot outdoor lah kn...pehtu fit lak wat cadangan yg kami ni nk wat grup belajar shoot ni..& every 2weeks kene wat outing..mak eihhh camno lah den nak curik-curik mase nnt...



semalam konsep..ko shot aku..aku shot ko..tp yg best..DD lah paling berjaya menjadi MODEL...leh dpt anugerah Model Beginner yg mendengar kate..ngeh33



Nota kaki ku: Tgh mencarik model-model yg sanggup melakukan tugas secare sukarela@tanpa bayaran [kire dpt tambah pahala tolong kawan-kawan lah]..sape-sape yg sudi..silalah tampil kehadapan yeaaaa....

4 comments:

cyana said...

wey... aku sanggup jd model.. blanje teh ais dh ler... hiks

Miss Gee De Von Isabelle Simone said...

akaq nak jadi model panty....auwww..menyerlah!...

*Yun* said...

kak sharba : kan i dah kate..mo carik model yg FREE ok! teh ais 2 pon mahal ok!

miss gee : oo akak xwat shoot utk model menatang panty 2 ok..i think you silap agensi ni..ngeh33

Queenin Murni said...

haaa... adik dan adam juga tergedik2 ingin menjadi model... hahahah!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...