Tuesday, February 3, 2009

Oh..Award!

Bukak jek email..ade msg dr Munik..hak22, dapat AWARD...1st time ok! thanx Murni sbb masukkan aku dlm list yg layak dpt award..chewahhh...sambil berangan posing ratu tgh bg speech mase menang Miss world.hakk22..bek aku larik cecepat sebelom kene sumpah ngan Miss GanuMelayu iaitu Miss Jijonkurusmelidi..:P
Gile kah aku?

untuk syarat-syaratnyer lak..seperti di bawah:-
oleh sebab aku di beri kuasa utk memberi award ni kepada 4org..so, aku memilih seperti yg disenaraikan di bawah....pandai-pandai lah telek..ade ke idak name kowang...sikit sgt dia suh pilihkan..bapak payah nak tapis..tapi xpe..aku xkan pilih SRK ok!


Nota kaki: ok ini saja, siaran langsung utk pagi ini...sape yg dpt award ku ucapkan tahniah [sama seperti aku]..bg yg xdpt...sila lah bg lah depa award ni..kekekekee

1 comment:

cyanamoose said...

mis ganu malaya.... sila jwb!!! yu mmg layak dpt award gila2 sbb bace blog yu weols pun jd giler... giler byang jek... sbb byk cite cikjan!!! ahaks

Good Bye 2018

**pic from google