Wednesday, March 4, 2009

Sembang Burger

Bile lah report si WNF ni nak satel...bapak ssh lah kn..nmpk simple but...complicated jek rupernye sebenornye...hampeh lah kan..xpe layan citer burger ni dulu k...

Soalan: Siapa yg mula2 buat burger? Org Melayu ke Org Putih?
Jawapan: Org Melayu le, kite yg mula2 buat Burger Dale (Begedil)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg sekejap kat sini sekejap kat sana?
Jawapan: Burger Rack (Bergerak)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa kalau kau pegang nanti melekat2?
Jawapan: Burger Tar (Bergetah)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh didengar?
Jawapan: Burger Ma (Bergema)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh mencederakan?
Jawapan: Burger Load (Bergelut)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh buat kau macam nak jatuh?
Jawapan: Burger Gar (Bergegar)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg buat kite ketawe?
Jawapan: Burger Luck (Bergelak)

Sambung la kalau korang terer!
*Murni sambung

Burger apa yang sentiasa 'bahagianya'?
--> Burgermbira. hahaha! Aci tak?

*Sara pon mau cube lah

byk2 burger , burger ape yg selalu g genting..
---> bergenting. wakakaka

Nota kaki: Jgn lupe yeaaa...sambung tau!

2 comments:

Queenin Murni said...

Burger apa yang sentiasa 'bahagianya'?
--> Burgermbira. hahaha! Aci tak?

Ape kes ko la ko buat lawak burger lak pagi2 nih.. huuhu!

SakamotoMiharu said...

byk2 burger , burger ape yg selalu g genting.. ---> bergenting. wakakaka

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...