Tuesday, March 3, 2009

Ini lah Pilihan Anda

Oleh sebab xdek org nak pilih bunge yg ade kat Entry smlm, maka aku pon wat lah entry utk pilihan ati para GGO's sekalian...aku ni kire berhati mulia lah jugak kan...Inilah hasil dr pemilihan hati sndr yeaaaaa [jgn gatai nk tukor plak kan]

#1 - Kenanga [Miss Gee]

#2 - Matahariku [Mrs Moose]

#3 - Tulip Kantan [Miss Ayunio]

Sebab kene tukar..Puan pengerusi xmeluluskan permohon..cam ngok ngek..dia kate tulip bkn bunge Malaysia...ha amik ko...bunge kantan aku plh yg mane lg best sbb boleh di makan...SEDAPNYE Laksa...nyum..nyum..makin kembang lah aku kan..heheh

#4 - Harum Sundal Malam [Mrs Soljar]

#5 - Taik Ayam [Miss Yumi Ajinomoto]

#6 - Kemboja [Miss Dewi]
Nota Kaki: Kelihatan hanya miss yumi shj yg tetap ngan pilihan ati..hehehehe :P

1 comment:

cyana said...

wahhh!!! bestnyer... dpt gak akak tgk rupe bunge masing2!!! owh.. ko dh tukaw kantan ek???

mo mkn laksa ngan sape tu ayuni?

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...