Wednesday, April 8, 2009

Durian Merah

Ini lah dia durian Merah yg penah i perkata kan dulu.... durian ni isinya..seolah-olah telah di rendam dalam darah selama setaun [setaun ok!]..fouuhh dah ala-ala siri "keliwon - rendam" hehehehe... tengok camni pon i dah ngeri ok! ni kan nak makan puler...ohhh TIDAK!
kulit luaran leh diterima akal lagi...tetapi.....
isinnyer ini..tak sanggup nak tengok...lah..tulah bak kate K*R*m...tengok pon dah mengerikan inikan pule nak masuk dlm mulut...rase cam mak mah berkata "aku lapar..aku lapar.." kene bg makan durian ni kot baru lah antu-antu keliwon tu dok diam..hehehe :P

Nota kaki: ini sajok yg aku nak meraban kan..hehehe

2 comments:

Nyoi said...

aiyooo..ngerinyaaa....ade kat mesia ke nyah?..xpenah nampak pon..

blur42nd said...

aku rase xdek kot...kat indon byk lah sbb nyer..dlm artikel kat email dulu kate kat indon..bahagian mane tu lupe lak...[email tu aku dah delete] ni ade gamba jek...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...