Wednesday, May 20, 2009

Mari Tonton

sangat lah suka berborak ini budak...letih lah nak melayan kalo dah besor nnt...sbb over peramah ni aku rase...

Aisya:
auntie..auntie...ummi kite ni malas nak bawak kite jalan tau...jom lah auntoe bawak kite g jalan2...boring tau...bile cuti jek dok kat umah ngan ummi...abah g library...very lah da boring ok!

auntie: alah..siannye aisya.... meh jom ikot auntie balik kerinchi...mesti aisya xboring..sbb ade ramai tukang ngarut kat umah tu..:)

Aisya: boleh lah auntie...dari dok umah ni...asik tgk dinding..tgk ummi..dinding..ummi...ummi dinding..:P
dah nak masuk 3 bulan baru berkesempatan TGK si kenit nims...

xbanyak ragam budak nih..maybe ikot style ummi & abah dia yg jenis xkesah jugak

Hai saya Aisya Safiyya
Ikut Ummi...dia panggil saya Safiyya..kalo ikot abah dia lebih selesa panggil Aisya jek

Mase ni kan..saya nak minom tapi ummi buat xreti jek..sabo ajelah ek ngan ummi nih!

owh..saya xsabar nak balik Kelantan nih..nak ke kenduri auntie Mira...[seb baek buat tym cuti sekolah senang sket abah saya nak bawak kami balik ke kg.]

ok lah nanti saya sambung cerita balik...saya dah mule nak berasap nih..ummi ni buat xreti jek...SAYA LAPAR nih!

Nota Kaki: Allo Muiz....jangan lupe skodeng Awek nih yeaaaa....[bile lah nak g melawat si muiz nih!]

3 comments:

xy~han said...

wakakakakkak..
suke suki engko jek
wat dialog dia yek ;p

blur42nd said...

mmg itu lah luahan ati si aisya tu tau!

ummi dia wat derk jek!

semut-terbersin said...

haih rosak laa anak jue..kekecik korang dah ajor suh jadik mat romeo..haih haih

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...