Tuesday, May 19, 2009

Cancel

TAK JADIK jumpe dokter ok! sbb cek kat GYM tadi heartbeat aku 89-92BPM huhuhu..normal rupernye.... baru nk jumpe doc nak mintak MC....

aku yg verangan nak MC tapi org len yg dah 3days DEMAM..camne nih...xpe hope orang yang DEMAM tu cepat sembuh! if genap 4hari sah same cam puan sunplawer tuh name nye..heheheee

nak demam sekarang ni pon aku ngeri..mau x ngeri nye..mcm2 virus lah skrg ni kan....kalo DEMAM mau aku xcuak nnt! hehehe dah lah jumpe org sg. buloh lah....org nek ERL lah..warghhh seram... seram..mintak dijauhkan lah dr malapetaka yeaaaa!

NOTA KAKI: Hope semua org sihat walafiat..cuaca skrg xmenentu kan...so, makan lah makanan yg berkhasiat + minom lah air secukopnya [teh ais..dilarang ok! minom air suam or mineral sajok yeaaa!]

5 comments:

ZzamzZ said...

betul² lani duk dlm negara sdr pun da takut..ini kn nk p luar.. aduh..confuse lg..muahaha

blur42nd said...

hehehe

xpe wat solat sunat bebanyak mintak petunjuk k!

xpe BALI tu dekek je...bile2 leh poie ma...kesihatan ni satu jek dalam idop..maka jage lah kesihatan anda!

cyana said...

ade jek mo kenakan aku... kasi artikel laen la oitt

Kenanga Manja said...

tudiah..teh ais diLARANG..mesti sentap sorang tu..auww...

didiladidi said...

aku kene gi gym jugek la gitu. lemak2 berkembang dah ni. jaga makan jgn tak makan udah ler.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...