Wednesday, July 22, 2009

Pesta Buku Selangor

~~~Mari Membaca~~~
Text Color
mari lah kengkawan kita membace utk menambah ilmu disamping blh menghilangkan rasa buhsan dalam diri [sape yg xrase boh-san..sila abaikan mesej aku ni] hanya yg tergolong dalam kategori aku jek leh layan repekan aku kali nih...

Kira begini,

Kepada yang berkenaan sahaja [yang ade rase boh-san dalam diri..:P],

Di sini aku ingin mengumumkan Pesta Buku Selangor kembali lagi...aku yg terlepas peluang Pesta Buku Antarabangsa kat PWTC yg lepas...mmg xkn lepaskan peluang ni lah..hehehehe

Utk info selanjut nya, boleh kat website Pesta Buku Selangor. Pesta ini akan berlangsung dari 25 Julai 2009 - 3 ogos 2009, bertempat di Kompleks PKNS, Shah Alam. Meh lah kite menyesakkan banguanan PKNS tersebut... :)

Dengan cerita, semua publisher yg mendaftar utk turut serta di wajibkan memberi diskaun lebeih kerana sewa tapaknya telah dikurang kan..bg menarik minat warga selangor dan sekitarnya..tertarik ngan amalan membaca.... [nk kuar duit pon kedekut ek...aishhhmcm aku lah tu...bab beli buku amat lah kedekut...tp xdek lah aku xbeli langsung kan..aku beli jugak k...dr yg asik meminjam kan,,,betol x?]

Nota kaki: ok-lah..aku dah ade senarai buku yg wajib dibeli nnt..kuwang-kwang-kuang :P..sbb nye sabtu ni dah gaji kot..kih22

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...