Friday, August 21, 2009

Mengimbas kembali

Ok sesi mengimbas kembali....kembali lagi..[penah ade ke b4 diz?] hehehe kene sedut sawang2 yg baru nk tumbuh....[kene pakse ok!] upset..ingatkan arini masok opis..nk goyang2 kaki...pehtu plak..kengkawan aku rajin plak SMS vagai..emel or YM udah le...letih i k! smpai bateri kong..yg ni my mistake..sbb aku xcharge bateri kan..ahaks...

-----------------------------

before terlupe "SELAMAT BERPUASA SEMUA"

-----------------------------

ok...aku cuti jumaat-isnin...cuti xbuat ape2 pon..cume g Muor jumpe lyza & tgk baby boy kak zila [adik si qimie] & sabtu plak..lepak kat umah seharian kerana menjadi baby sitter xberbayar..letih ok...menjaga bdk 3org tu..si nor, ika & syahmi...huh....wat i can say..letih mak! tp xpe..sekali sekala...ni gare2 sedare aku ade wat kenduri kat Bukit Piatu...makanya...pak ngah aku n my dad nk poie lah kn ...& pak ngah aku terpakse park ke-tiga2 cucu dia kat umah aku....hehehee tp layan kan ajo....berultramen, merempit vagai ngan bdk ber3 tuh..ahad plak...mak si nor & ika plak wat kenduri kat malim..haih..apsal semua org wat kenduri jek..ni nak xnk kene poie...xleh ngelat sbb dah kantoi ngan kak ana aku mase dia mai amik anak dia..hehehee...pedih telinge jugak lah..tp aku dah kebal skrg ni...isnin plak...jln2 bersama bonda tercenta..xpg mane pon..g mydin jek..hahaha carik brg dapor..ngeh33...ptg blk KL..tp aku meroyan sbb nk kuar melaka pon makan sejam...smpai kl nk ke ampang lalu mr2 pon jem...mmg berasap lah kepala hotak aku..tp pdn muke aku kn..sape suh blk ptg tym org blk keje...hehehee...selasa-khamis plak aku training kat amcorp...hehehe 2 jek lah kisahnye..

kisah di sebaliknya..nnt aku update lah...sbb malas nk trasfer gamba or tranfer cerita dlm blog ni..dengan erti kate lebih mudah paham..i malas nk type..tgk mlm ni kalo rajin.....ok!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google