Tuesday, September 1, 2009

TAG dikala aku peneng

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> seorang manusia biasa

2. Saya sedang mendengar :
>> bunyik keyboard yg ditekan oleh saya

3. Mungkin saya patut:
>> balik & menonton TV saja...

4. Saya suka :
>> Mr. Nik sy yg huduh itu [ini sesuwai ke idak?]

5.Sahabat-sahabat baik saya :
>> Ntah..tanya lah pd mereka...apekah kedudukan sy di hati mereka ok!

6.Saya tak paham :
>> kenapa perlu sakit kepala

7.Saya kehilangan :
>> 27 tahun yg sia-sia

8.Ramai yang berkata :
>> Sy sangat gemuk!! demit...mmg i GEMOK ok! mcm mane nk kurus?

9.Makna nama saya :
>> wow...i like..kompem uols xpercaya..makna nama saya adalah "sebaik-baik wanita/perempuan" (sila jangan muntah dulu..nnt batal puasa plak)

10.Cinta itu adalah :
>> anugerah [cett...mood sweng plak...sbb guwe stress bile org asik tny bile nak kawen..tp i xde jawapan paling best lagi]

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> memikirkan saya [krohh krohh...krohh..zzzzz sila tido skrg...jgn bace lg]

12.Saya akan cuba :
>> utk tidak mentekedarah sehingga menyebabkan penimbang berat badan memuntahkan jarumnya

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> forever ala-ala tiada sempadan gitew...but kene beringat..tiada ape pon yg kekal melainkan Tuhan yg ESA

14.Telefon bimbit saya :
>> saya suka...org laen xsuke..pedulik ape kan..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> saya selalu berdoa semoga jam masih pukul 12am :P

16.Saya paling meluat apabila :
>> saya nk buat sesuatu tp saya xmampo [kire meluat pd diri sndr sbb mengada2..aci x?]

17.Pesta/Parti adalah :
>> xsesuwai utk saya

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>> semut yg bekerja keras di pantry opis saya [dulu lah..skrg semut yg comei dah lesap kan diri]

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> 20-22 [sebab semua org xtny ape2 soalan ketika itu] kekekee

20.Hari ini :
>> mcm mendung sajek

21.Malam ini saya akan :
>> jalan2 di jalan TAR [ini impian saje....ok!]

22.Esok pula saya akan :
>> pergi kerja mcm baser

23.Saya betul-betul inginkan :
>> percutian ke Baitullah

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> xsempat tgk cermin pagi td! [blh percaya ke?]

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>> duduk rumah jek lah lagi best.

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> masakan melayu...saya kan org kampung

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> gelap lah...

28.Makanan segera adalah :
>> penyumbang terbesar kepada kegemukan saya [pdhal napsu sndr yg nk makan kn]

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>> "babe ade stepler x?"

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> sape yg rase nk buat lah...peneng nk pikir

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...