Tuesday, October 13, 2009

Subjektif

means...tiada sempadan...bagi aku lah kan..sbb Subjektif memberi laluan pd setiap org meluahkan idea@pendapat sendiri...

sebagai contoh

Definisi Gembira

  • Kau - dpt bersama org tersayang setiap saat dah kire happy sangat [melampah lah kan..hehehee]
  • Kamu - dapat bonus tetiap bulan di kire bende paling gembira dalam hidup [ade ke?]
  • Dia - Dapat makan kat Kazaara bersama rakan2 gossip sambil mencuci mata...dah di kire menggembirakan hati pada hari etrsebut
  • Saya - dapat bersama2 keluarga time hari raya..dah terlalu gembira lah tu

pada Aku plak - dapat tido di kala kengantokkan yg terAmat sangat pada waktu ini adalah perkara paling akan membuatkan hati saya girang gumbira pabila bangun dr tido nanti...huhuhu :P




Boss....boleh kah saya tidor sebentar,...kerena itu sahaja yg bisa membuatkn saya rase gembira nak wat keje nnt...skrg sy sungguh xgembira nk buat kerja nih...haih****

2 comments:

Queenin Murni said...

kau= akak

kamu= kite semua kot? :P

dia= alor

saya= aku kot?

boleh amik subjek lain tak unt isu subjektif ko ni?? kah kah kah!

Yun said...

ko nak isu ape plak?
td aku juz terpikir gembira jek..sbb aku akan gembira kalo dpt tido sejam dua..hahaha ngantoksss gillosss

sila kemukakan isu ape..menarik puler jadik nye...

nnt aku hupdate isu2 baru plak..hahaha

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...