Wednesday, November 18, 2009

Nyum nyum

Tgh tadi...lunch kat Ikan bakar belakang istana @ Jalan Bellamy. Makan2 ngan AJK yg terlibat ngan Futsal aritu...thanx kepada pihak yg menyeponsor makanan kali nih....

aku hny melantak Ikan pari + sikit ikan terubok + sotong + udang...nasik wa xlayan....makanya...makan xhengat dunia..lupe seketika program diet yg berapa nk diet tu kan..hahahaha...

namepon dah jumpe makanan yg sodap..makanya....wajib lah layannn kan..ahaks




muke aku yg tak blh blah lah....bapak gelap..dah mcm akak mami kite jek ha...hahahaha


Nota kaki: semua org puas ati....makanan pon licin...hehehee Naily pon makan sotong byk...pdn lah ade ruper sotong..ruper2nye dia peminat sotong [bek aku larik..b4 kene debik ngan Naily..hehehe]

-----------------------------------------------
**update @ 4.47pm**

[14:46] queenin82: yuhhuuu
[14:46] queenin82: mkn mana tadi?
[14:46] si b:
[14:46] si b: huh?
[14:46] si b: mkn?
[14:47] queenin82: ha ler
[14:47] queenin82: ke tak mkn jugak tadi?
[14:47] queenin82:
[14:47] si b: aku mkn pg td jer..tgh ari mkn biskut jer
[14:47] si b:
[14:47] queenin82: hahahhaha
[14:47] queenin82:
BUZZ!!!

si murni leh plak salah YM org len nk tny aku mkn ape tgh td...hahahahahaaa
dah lah ade kene mengene..tp ikot logik..xkn lah aku kuar tp makan beskut...giller xkentang..bek aku bertapa depan PC jek kan...tuai ape yg patut & pon masak ape yg ptt kat cafe aku nih..keh keh keh...lawak lah sungguh!

pssstttt....pssstttt...murni gelak sampai meleleh air mate ...hahhahahaa

11 comments:

zakiahck said...

uwhhh..pantas gle cite lunch td dh masok!!
wahhhhh...dapnye makan ikan bakarrrr..lame tak layanzzzzz.....nyum2..

Yun said...

mmg patut kene pantas..takot ikan tu basi jewk...hehehe

Queenin Murni said...

ya..memang begitu pantas.. :P

emm.. ko bukan mkn biskut je ke lunch tadi?? muahhahahahah!!

Yun said...

tp seyes lawak citer ko tu..
esok gelak sampai nanges lagi k!

saifurudin said...

blah ar ...

Queenin Murni said...

ait? siap updated citer aku? hahahah! jari ni tak lawak dah, lawak dah basi. :P

cyanamoose said...

owh... ko kate aku golap yer.. ko ko sama golap ngan aku bahye tau.. abng mus suka yg golap2.. opss

Yun said...

sepul: erm nnt kite pi lah makan situ...ok? jgn lupe ajak yg len kang ade yg sentap lak nnt..hahaaha

Yun said...

sharna : no komen :P

Marvic said...

wah..korang berpesta kat sini jugak ker?...hehehe..nampak gak lengan ku yg makin membesar kat gambar ikan bakar tu

Yun said...

heheeh kitaorg kat mane2 pon berpesta jek..

baru teringat..pesta penang dah start lah..haih*

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...