Wednesday, December 9, 2009

Erk

Huh

Aku terlupe utk membeli Printer...sigh*

Padahal hari sabtu lepas..si Yam dah call aku tny aku pg ke idak PC FAir tu....aku bg jawapan xsure pg ke idak...erm...mmg nak pg...tu lah kalo dah tanam niat...so so ni....mmg so so lah ingatan tu kan...

Lepas pengalaman sesat..maybe wat aku stress yg di buat2...sampai kan terlupe utk menjejak kan kaki..keh keh

& the result....Printer xbeli lagi....

Ptg tu aku mmg kuar balik..siap berperang mulut ngan ayah aku..sbb aku suh dia anto aku pg MP dulu b4 dia anto kete aku gi mandi kat SPA...hehehehe last2 ayah aku mengalah..anto aku dulu..sbb aku terlupe beli barang penting [Kat MP jek yg murah..aku dah servey satu melaka...hahahhaaa]

utk yam...nanti aku survey kan barang yg ko nak tu..tp rasenye..xmahal mane lah...less than RM150 dah dpt yg superb kot...

Nota kaki: cube utk memujuk akak sharna kite jalan2 TGH ni ke DigitalMall...amacam kak...jom....

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google