Monday, May 4, 2009

Sarawak - Part 7 [Waterfront]

kat sini ade mcm-mcm lah... sambil2 jln leh lah bace history walk...xsure ade smpai berapa...tp perasan smpai 12 ke 13 jek...hehehe sbb xlarat dah nk teruskan berjalan..lenguh dowh!

sambil2 jln leh singgah makan minom..byk jek both jual makanan & minoman kat area waterfront nih...cenderahti nak di bawa pulang pon byk..tp diingatkan..sebanyak2 yg dijual di sini..kat pasar satok lagi byk..& bazaar kat depan waterfront ni tym siang lagi byk kedai yg jual cenderamata utk di bawa pulang..pokok nya sedia kan ongkos nya aja yaaaa..hehhee

pehtu tym malam plak.....
mmg happening.,.mcm2 ada...xdapat tgk konsert AF...leh tgk konsert FREE kat sini kan..kalo bermurah ati..leh hulurkan sekupang dua....tp abg yg main SAPE ni..cool siap berpakaian asli lagi..aku rase lyza dah terpikat tu...2 yg sibok nak bergamba bersama tu..hehehehe [ya ampun lyza..]

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...