Wednesday, October 7, 2009

Sakan Raya @ Dewan Felda

Cerita dah basi....

sebabnye... cerita ni terjadi pada Khamis minggu lepas... aku menunggu gamba dr camera Murni..tp cam lambat lg nak dpt..maka layan kan gamba dr camera Sharna jek lah..hehehe

Ok, diz year....company aku wat Jamuan Raya kat Dewan Felda..jauhkan? yolah jauh lah dr opis aku tu...erm aku sebagai staff yg setia...ikot kan aje ...huhuhu

makanya, jauh lah aku makan TGH tu..ahaks...

ok sila layankan gamba2 aku yg dah terlebey lemaksssss itew ok...seyes bencik nak tgk! buwekk..tp dah tu rupernye..buruk pon buruk lah....janji bukan beruk udah!....

ok....Ade aku kesah? hahahaaa sila tgh gamba aku di red carpet [jgn tgk kasut tu..sbb nye..tu kasut Murni..aku pinjam jek]..hehehehee xkn nk pakai sandle crocs tu jek kot..xglamer lah i...xleh jadik lecturer plak kan..huk33
derang nak sgt pakai merah..ha amik ko...
merah lah Maklong aritu kan...

gamba wajib bersama Puan Sharna kebana
na na na

with mak buyung
nmpk aku kecik sket...uhuk huk huk~~

baru aku perasan..sape yg masuk dlm gamba kami..kompem ala2 sedondon jek kalernye..ngeh33


** nak tgk gamba yg byk lagi..sila ke FP Sharna Kebana na na na

Nota Kaki: skrg sakan serang department org laen tok jamuan raya..hehehe department sendiri..xyah citer lah...kami malas nk buat taun ni..hehehee

1 comment:

Queenin Murni said...

hahah! kamera aku sumer gambo org b uat muka.. watpe?? hahaha

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...