Wednesday, October 7, 2009

Sengaja

Mulut & tangan memainkan peranan

bile mulut ternganga kerana menguap...tangan dengan baik hati nya akan tolong tutup kan

[baik kan?]

Nampak sopan kan?

tapi...mata

suke kaco daun

[keji tak?]

kerana dengan sengaja

memberi laluan kepada airmata tok mengalir

[sungguh keji tapi lebih kepada MALU 55%]

kelihatan KANTOI di situ

saya hanya memberi alasan

"OKSIGEN 50sen, plezzzz"

Nota kaki: sindrom xcukop oksigen ni boleh diubati x? letih rrr asik nak menguap jek keje nye...Guwe xsuke ok!

1 comment:

saifurudin said...

hahahaha
smart skali buah kate ko ini ... aku ske ...
sgt indah kesinambungannye .. huhu

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...