Tuesday, January 19, 2010

Tunggu

Tiada mood utk menceceh...bukan kerana tiada bahan..cuma tiada keupayaan utk menaip dengan pantas di ketika ini....

Mood sweng lah....

byk jek cerita yg nk dikongsikan....tp terpakse peram dulu utk matang sebelom leh di makan...hehehe


ekceli...aku tgh menghitung detik2...adik Nisrina melihat ke dunia...sbb aku dah planning yg terbaek utk [rahsia ok!]

aku xdek mood..sbb tgh memikirkan strategi tersebut ye....idea utk strategi lom dpt di susun..tu yg mood aku pd bende2 laen semua maseh berterbangan bersama2 debu2 kota....

nota kaki: biarkan ia terus terbang! Aku nak ke Dabong! [ape lah payah bebenor nak buat keputusan kali nih...haiyooooo!

3 comments:

cyanamoose said...

haaa... Dabong tu ktner?

Queenin Murni said...

mmg jelas kelihatan wajah ko yg bermasalah itu.. apalah kiranya jika ko sudi berkongsi ngan aku..

chey! :)

Yun said...

sharna: carik lah sndr...

murni: mslh...xdek ape lah....

Good Bye 2018

**pic from google