Wednesday, February 17, 2010

Valentine's Day

Jumaat malam sabtu kekdahnye...org xbalik kampung..pehtu kebuhsanan..cube mencarik hiburan utk diri sendiri...& hanya ini yg terlintas dipikiran...makanya..aku mengheret DD menonton ini cerita...haih*...seb baek abg wolf ade..ahaks...ok lah...jalan cerita dia....cerita xmembebankan otak aku utk berpikir....di mana..aku suka cerita yg wat aku relax mase menonton sambil makan fish ball + pop corn + mr. potato & menyedut tanpa henti air coke...hehehehee

Nota kaki: dah ala-ala cerita CINTA...

2 comments:

amoi said...

too many character...

bg aku cerita ni biasa2 jek...tak sebest mana...boleh la layan di saat kebosanan..hehehe...

Yun said...

hahahaha

dia nk citer ala2 valentine tu tok semua type....

tu lah..boleh lah layan saat buhsan..sbb citer xmembebankan otak aku tok berpikir...

Good Bye 2018

**pic from google