Friday, March 12, 2010

Sabah Bah [Intro]

Oleh sebab ni hny lah Slot INTRO sahaja, makanya, xperlu entry panjang berjela kan....memadai lah..... gambar ni yg akan memberitahu segalanya.
Tic Flight Air Asia : RM 77 [utk Pergi & balik..murah bah, beli tym offer]
Tarikh: 4-8 Mac 2010 [ 5 hari jek]
Lokasi/Perjalanan : Perjalanan yg dilalui yg bertanda Biru [KK-Kudat-Kota Belud-Kundasang-Ranau-Tambunan-Penampang-KK-Sapi Island-Mamutik Island]
Budget : RM 500 [termasuk makan + minum + transportation + accomodation + joli sakan + sedikit ole2 utk org kampung]
Geng yg terlibat : Geng Sewel [7 org semua nya]

5 comments:

amoi said...

waaaaaa...jeles ok!

Yun said...

xperlu jeles...sila booked tic flight ke sabah..hehehe [dlm malaysia jek kan]

semut-terbersin said...

yey semua tmpt yg ko tanda biru tu aku dah pi..tp mount kinabalu tu kaki je lah..blom bersedia tuk menawan puncak nye..nantilah satu hari nanti insya Allah..bezz kan jalan2 sabah? aku suka gila pi kk! hihi
pegi ramai2 mmg syiok..transport senang..kalo setakat pi ber2 macam kitorg, costly laa..pehtuh ko pandang muka aku, aku pandang muka ko..haha

Yun said...

semut: hahaha ater nk dating ngan suami..kenelah pg ber23..kang poie reramai..yg len jadik bzbody plak...kalo ko bg pilihan sabah ke sarawak...aku akan pilih sabah lah....sbb sarawak tu jauh2 sgt tptnye..keh keh keh

saifurudin said...

aku nak pegi lagiiiiiiiiiiii . huhu

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...