Saturday, May 15, 2010

VC vs Non VC

rase nye otak aku ni dah lah serabut ngan macam2.... ingatkan nk adekan terapi utk kekusutan ni dengan memperabihkan duit...tetapi, ape yg diperolehi adalah ke kompiusan.

Bila confuse.. duit pon selamat. tapi hati Tak Tenang....[boleh?] pdhal, sepatutnya...duit xabis..hati lah tenang kan.

Warghhhhhhhhh.......................

VC or Non VC...dah diff nye makan 400 ok! kalo ikot budget mmg...go for cheaper one lah kn. but for satisfaction, kenelah merabak kan poket & bijik mata. Dah lah aku despe-ra-do nak jugak jugak jugak & jugak kan.

Wat i can say, life is complecated. Bila kene buat keputusan. lebih baik amik exam & tgu jek keputusan..wakakakaa....

Nak beli barang pon...otak serabut.......

Dah penat bertanya ngan Mr. Google. rase nye istikharah lagi lah kot. Haih*


yola,,,yola......lupakan kisah & masalah yg lain.... layan kan masalah ni yg terang lagi bersuluh...bakal menggembirakan hati & perasaan.


Esok redah jek lah..kalo x, tunggu lah minggu depan..sila lah ganti spek yg dah ilang skru tu...tu lg penting...ok!

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...