Tuesday, June 15, 2010

Kelelahan

Melayan budak2 ni..xperlu lah aku turun padang utk exercise..serius berpeluh ketiak aku ok. ni sesi mlm sebelom majlis...walaupon 4org..tp mcm 40 org jek yg berceloteh.
mcm mane aku boleh masuk dlm team kanak2 ni...sbb nye mereka percaya umor aku 13tahun..wakakaaka...

Sesi pembelajaran baru....bercerita memulakan kosa kata selain pada suatu hari....tp budak2 sekarang mmg cepat tangkap....tp agak kelakar lah ayat yg keluarkan...seperti

Hujung minggu yg lepas jadi masa lepas hujung minggu

Pada bulan lepas jadi bebulan lepas

& byk lg...mmg gelak terbahak2 lah aku dibuatnye...

tapi mmg betul lah..tym kenduri kendara ni je lah..kite akan jadik rapat ngan sedare mara..harap kn hari raya...mmg payah sbb xselalu nya akan jumpe...masing2 dah ade keluarga lain kn...yg bujang tu mmg senang lah kn...even aku yg bujang pon aku jarang dpt jumpe semua org tym raya,..
penonton yg setia
yg ni...si Jagung yg ramai awek....
kecik2 dah pandai mengayat ok!
& kecik2 dah reti paksa aku snap kan gambar dia..
owh lupa....
si jagung ni lah yg rebah depan pelamin tym kenduri kawen adik aku..
hahaha rebah disebabkan letih sgt dah mengantuk xreti nk tido..last2 tgh duduk depan pelamin dia rebah...menyebabkan semua org cuak..pdhal..dia tertido...serius lawak!

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...