Thursday, December 2, 2010

Cozy Place

restaurant ni bertempat di Wangsa maju. Mari lah serang beramai2. ekceli, bila aku pegi makan kat sini pon akud ah lupe, sbb terlampau byk cerita tertangguh, tapi butter prawn dia masih terasa di tekak...[poyo tak ayat ni?, pdhal dah selamat kuar balik dah kan]
takdek keje, aku snap jek ape aku rase yang cantik di mata aku..hehehe well, tym rajin, tym malas jgn harap laha de seketul pon gambar. serius, cthnya kalo aku tgh kelaparan, mmg xteringat lah nak snap ke ape..dah setel makan baru rase menyesal hehehee...pahtu ade lah alasan nak dtg lagi nnt kan.




Sup cendawan dia yg serupa mcm kat Fullhouse cafe..ahaks...pd aku ok, pd kawan aku...so-so katenye..maybe tekak dia tekak melayu..ehheheehee
kailan ikan masin rasenye...tp marbelles...sbb dah lah byk gillos...bayangkan makan 2org nk abiskan semua ni..xdpt nk dipikirkan kan...tp kami manage to licinkan semua makanan sbb sayang punye pasal...eh silap...kami ber-4 lah...hahahaha kalo ber-2 kompem bungkus lebihannya kan...
ni ayam masak ape tah..tp serius lazania.....huhuhu rase mcm terpaksa abiskan kerana masing2nye eprut dah sengkak, tp tak nak membazir + malas nk tapau..maka sumbat & terus sumbat...hehee
owh ni lah butter prawn yg xcukup tu..hehehe even aku rase yg kat restoran ape tah kat TTDi tu lg lazat..tp ni pon mmg menyelerakan....cukup lah 3 lauk ni, mmg byk kuantitinya, mmg hazab 4org nak abiskan..sepatutnya kena bawak ahli ke-5 kot...baru lah berbaloi tiada pembaziran..oklah..nnt dtg lagi nk try steak dia plak..hehehe

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google