Thursday, December 23, 2010

Kinabalu

Ada orang tak percaya aku dah penah sampai ke puncak kinabalu, even memang sangat payah nak sampai..tp alhamdulillah sampai jugak. Nah, tengok lah..hope puas lah hati orang tersebut :P

gambar orang yg sangat poyo...muahahahhaa
Ni masa Januari 2007, lama dah....kalau suruh aku mendaki sekarang ni memang hazab lah jawabnya....heheheehe stamina dah merundum + berat badan dah melampau....hik hik hik memang masa sampai ni rasa sangat lah bersyukur kerana di beri nikmat utk merasai sendiri ciptaan tuhan yang sangat cantik. Masyallah, tak tergambar dengan kata-kat.
Thanx to blek, sbb ni hasil dr camera dia...huhuhu...kalo tak, kompem lah tiada kenangan di atas ni kan..kekekeke

2 comments:

otak3suku said...

wow..uol sgt gagah perkasa!

Yun said...

well, ko mampo ke abg long?

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...