Thursday, December 9, 2010

tinggal ni je....memang xdapat lah nk di tapaukan....erm...ni biskut kegemaran aku adik beradik skrg ni..name nye xtau..tp resepi aku ngan adik aku dpt mase tgk rancangan Sugar- Anna Olson. Just tgk jek & cube..hehehe menjadik jugak lah kan...bangga sekejap..& since deepavali tu, ni dah kali ke-4 kot kitaorg buat..hehehehee

resepi nnt lah aku bg...sukatan aku lupe, tp bahan2 dia cuma telur, tepung gandum, gula icing & koko...itu sajek..hehhehee

nom... nom..... nom...

sedap uols....

makan seketul kompem nak sebalang :)

2 comments:

cyanamoose said...

nak jugak.. apa kata ko buat utk outing bersama GGO.

Yun said...

owh boleh jek.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...