Wednesday, December 8, 2010

kulit popia

di goreng macam ni & di tabur sket ngan gula, atau pon di sira ngan sambal..perghh mmg layan....

ari sabtu lepas, sampai umah melaka...aku tgk adik aku tgh menggulung kulit popia ni utk di goreng..rajin sungguh cik kak tu kan....mula2 aku jeling jek dr jauh sbb aku mencekik dulu..lapar ye....dr pg xmakan...pg sogo kejap jek pagi tu xsempat makan ape2 pon..seb baek xsinggah mane2 kedai sbb akt umah, mak aku masak nasik ayam..hehehehe dah setel makan..aku pon buat2 rajin lah tolong cik kak tu kan..untung nasib separuh dpt kat aku utk di tapau nnt..hehehehe politik kene terer di sini...

dan mmg aku dpt lah yg dlm balang ni..tetapi tertinggal lah plak..kompem lah licin di belasah 2 mangkuk hayun kat umah tu....2 mangkuk hayun tu bkn pedulik sape punye kan...mentekedarah jek kejenye..xperlah rezeki mereka....nnt balik buat lagi...hehehehe

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...